
Nie każmy uczniom wybierać zawodu. Mówmy o tym, że mają jakieś kompetencje – piszą autorzy rekomendacji „PowerED 2021: Doradztwo zawodowe w wyrównywaniu szans edukacyjnych”....
Zapoznaj się z obszernymi publikacjami dogłębnie analizującymi polską oświątę.
Nie każmy uczniom wybierać zawodu. Mówmy o tym, że mają jakieś kompetencje – piszą autorzy rekomendacji „PowerED 2021: Doradztwo zawodowe w wyrównywaniu szans edukacyjnych”....
8 i 9 maja we Wrocławiu odbył się #SamorządowyOkrągłyStół. Przedstawicielki i przedstawiciele różnych sektorów pracowali nad opracowaniem rekomendacji niezbędnych rozwiązań i zmian prawnych związanych z wojną...
Fundacja Wspierania Kultury i Języka Polskiego im. Mikołaja Reja przygotowała poradnik w którym znajdują się odpowiedzi na wszystkie pytania związanie z tworzeniem oddziałów przygotowawczych w polskich szkołach....
Mam przyjemność przedstawić Państwu raport z badania Next Generation Polska. Jest to pierwsza szczegółowa analiza polskiej młodzieży od czasu wybuchu pandemii COVID-19. Badanie...
Pracownia Samorządowa Fundacji Batorego próbuje w innowacyjny sposób spojrzeć na wyzwania stojące przed samorządem lokalnym. Uczestniczący w niej samorządowczynie i samorządowcy wypracowują – we współpracy z ekspertkami...
Przedmiotem niniejszej opinii jest ocena wybranych postanowień projektu ustawy o zmianie ustawy Prawo oświatowe oraz niektórych innych ustaw z dnia 30 listopada 2021 r.,...
Z przyjemnością oddajemy w Wasze ręce tę wyjątkową – naszym zdaniem – publikację, mając nadzieję, że będzie ona dla Państwa nie tylko swoistym wsparciem, ale również inspiracją...
Projekt Jesteśmy młodzi. O co nam chodzi? realizowany jest przez Fundację Szkoła z Klasą, a finansowany jest z programu Aktywni Obywatele – Fundusz Krajowy z Funduszy EOG....
Przedsięwzięcie, którego elementem jest niniejszy raport, ma szczególny charakter. Jego celem jest wypracowanie strategii włączania cyfrowego jednej z największych i z pewnością najbardziej zaangażowanej społecznie...
Realizacja: Michał Szymanderski-Pastryk