1OrganizacjaImięNazwiskoE-mailTelefonObszarZakres tematyczny
2Fundacja na rzecz Praw UczniaMikołajWolaninmikolajwolanin@prawaucznia.pl886021406InnePrawa i obowiązki ucznia, Prawo oświatowe (w całości), ustawa o systemie oświaty (w szczególności rozdziały o ocenianiu i pomocy materialnej), szkolne statuty, szkolne akty prawa wewnętrznego
3Fundacja „Dla Lepszych Czasów”KatarzynaSzczepkowska-Szyszkodlalepszychczasow@gmail.com691720752Jakość w edukacjiDobra szkoła dla każdego, edukacja włączająca, jakość procesu edukacyjnego, metodyka pracy w klasie zróżnicowanej, ocenianie, tutoring
4Fundacja „Dla Lepszych Czasów”MagdalenaNiedźwiedzkadlalepszychczasow@gmail.com697763036Kompetencje XXI wiekuProgramy, cele, egzaminy
5Fundacja Varia PosnaniaJanPieniążekjan.pieniazek@variaposnania.pl513 925 984Jakość w edukacjiPrawa i obowiązki osób uczących się, całość prawa oświatowego, nadto prawa mniejszości uczniowskich (osoby lgbt, osoby z doświadczeniem udchodźczym)
6Fundacja WWF PolskaKlaraRościszewskakrosciszewska@wwf.pl608633319Kompetencje XXI wiekuedukacja terenowa, fatalna kondycja fizyczna i psychiczna dzieci (dlaczego edukacja terenowa może być ratunkiem), edukacja klimatyczna, na temat spadku różnorodności biologicznej i o zrównoważonym rozwoju
7Polska Fundacja im. Roberta SchumanaIgaKamockai.kamocka@schuman.pl691305206Kompetencje XXI wiekuedukacja europejska
8
Funadacja OFF school
Grzegorz
Swięch
grzegorz@offschool.edu.pl
502427408
Kompetencje XXI wiekuKompetencje miękkie (komunikacja, współpraca, biznes, prowadzenie i zarządzanie projektami, ppl management, rozwiązywanie problemów)
Mentoring
Psychoedukacja
Jakość w edukacjiallternatywne metody edukacyjne, edukacja partycypacyjna,
9
Społeczne Towarzystwo Oświatowe (STO)
Anna
Sobala-Zbroszczyk
asz@2slo.waw.pl
603849167
Demokracja i wsparciedobrostan uczniów i nauczycieli, reguły działania szkoły wspierające dobrostan i demokrację, budowanie autonomii szkoły, budowanie zaufania w szkole
Prawo oświatowez punktu widzenia praktyki szkolnej, mechanizmy działania szkoły, edukacja niepubliczna – dobre praktyki
10Fundacja OFF schoolAgaŚwięchaga@offschool.edu.pl534999126Jakość w edukacjitutoring, nowoczesne doradztwo zawodowe, szkoła włączająca i relacyjna; interwencja kryzysowa
11
Fundacja Varia Posnania
Kacper
Nowicki
kacper.nowicki@variaposnania.pl
796276836
Organizacje społeczne w szkolePraca z młodymi w formacie zajęć lekcyjnych, tworzenie programów partycypacyjnych we współpracy z NGO i CSO, tworzenie i facylitowanie programów współpracy JST i placówek z lokalnymi NGO, łączenie szkół z konkretnymi potrzebami z wyspecjalizowanymi CSO i NGO
Demokracja i wsparciePrzygotowywanie, wdrażanie i utrzymywanie procesów demokratycznych w szkole, zmiany struktur zarządzczych w edukacji na poziomie klasy, szkoły i JST, łączenie kompetencyjne młodzieżowych rad, samorządów uczniowskich i NGO.
12
Alina Czyżewska (Varia Posnania, Dzieci mają głos, jeśli jest potrzeba by jakas organizacja mnie afiliowałaa, to znajde kilka w ramach SOS)
Alina
Czyżewska
alina.czyzewska@siecobywatelska.pl
605627123
Demokracja i wsparcieDziałaność społecznych organów szkoły – Samorząd uczniowski, Rady Rodziców. Ramy, kompetencje i granice.
MRM – co mogą zrobić dla szkół. Działaność MRM, uchwały o powołaniu i działaniu MRM – nieprawidłowści.
Narzędzia demokracji – warsztaty i szkolenia dla rodziców, osob uczących się i kadry.
PrawoPraworządność w szkole.
Problemy z naruszaniem prawa. RODO w szkole, Konstytuja i Konwencja o prawach dziecka, o prawach człowieka – w szkole.
Prawo oświatowe, ustawa o systemie oświaty.
Problem niedopełniania obowiązków (np. nierespektwanie orzeczeń ppp, niereagowanie na bullying) lub nadużywania uprawnień przez szkoły.
Bezpieczeństwo w szkołach. Kryzys psychiczny mlodzieży a szkoła.
Problem dyskryminowania w szkołach (osoby z autyzmem, ADHD, neuroróżnorodne, LGBT, niewierzące). Przemoc w szkole.
Religia i szkoła: organizacja rekolekcji, lekcji religii, etyki, ustawa o gwarancjach sumienia, wolnosci i wyznania w szkole.
Prawa ucznia – prawa człowieka.
Edukacja tzw. domowa a prawo.
InneRelacje szkoła – samorząd. Obowiązki organów prowadzacych.
Relacje szkoła – Kuratorium.
Działania i obowiązki Ministerstwa oraz granice.
13Stowarzyszenie „Nigdy Więcej”ŁukaszJakubowskilukasz@nigdywiecej.org redakcja@nigdywiecej.org789 962 609Organizacje społeczne w szkolePrzeciwdziałanie rasimowi, mowie nienawiści, kesnofobii w szkołach, prowadzenie szkoleń/warsztatów z edukacji o prawach człowieka, zagrożenia ze strony organizacji skrajnie prawicowych, neofaszystowskich, neonazistowskich i ich wpływ na młodzież. Promowanie tolerancji, otwartości na inne kultury, antyrasizm. W sprawach dykryminacji ze względu na kolor skóry, pochodzenie, orientacje. Wsparcie ekspercie w radzeniu sobie z rasimem, ksenofobią. Mowa nienawiści w social mediach i wpływ na młodzież/dzieci. Jak radzić sobie z mową nienawiści, hejtem. Rozpzoanwanie symboliki skrajnych organizacji czy słowa „klucze”, któych używają takie organizacje.
14
Fundacja Cyfrowa Innowacja
Julia
Idziak
biuro@cyfrowainnowacja.pl
604537355
Kompetencje XXI wiekuedukacja terenowa, zajęcia interdyscypliarne – biologia vs chemia w tym doświadczenia biologiczno-chemiczne, realizacja podstawy programowej na zajęciach terenowych przy użyciu kamery 360stopni, lekcje przy użyciu okularów VR (klasa wirtualna), lekcje biologii on-line
15Jakość w edukacjiRealizacja podstawy programowej z biologii, zmiany w podstawie programowej oraz systemie oceniania
16Fundacja OFF schoolZuzaKarczzuza@offschool.edu.pl666977100Jakość w edukacjibudowanie podmiotowości uczniowskiej, włączanie w procesy decyzyjne, budowanie kompetencji, włączanie mniejszości, wykorzystywanie generatywnej sztucznej inteligencji w edukacji – także w naukach społecznych, przeciwdziałanie dyskryminacji, relacje władzy, budowanie standardów demokratycznych i praworządnościowych, edukacja obywatelska, klimatyczna, antydyskryminacyjna
18
Społeczne Towarzystwo Oświatowe (STO)
Leszek
Janasik
biuroprasowe@sto.org.pl
661470422
Kompetencje XXI wiekuKierunek zmian w edukacji cyfrowej, zastosowanie AI w procesie kształcenia, zrównoważona cyfryzacja w procesie edukacji
Jakość w edukacjiWymagania maturalne jako klucz do urealnienia podstaw programowych i podręczników – modela absolwenta szkoły średniej.
19Szkoła w ChmurzeBarbaraJędrusiakbasia@szkolawchmurze.org605045711Jakość w edukacjiPrezeska Fundacji Szkoły w Chmurze. Dyrektorka Szkoły w Chmurze. Tematy: Budowanie szkoły, w której centrum jest uczeń. Autonomia uczniów oraz szkoła praw uczniowskich. Nowe modele edukacji. Włączanie rodziców i uczniów w procesy zarządzania szkołami. Alternatywna edukacja. Edukacja domowa. Tworzenie warunków do nauki i rozwoju uczniów. Zdrowie psychiczne dzieci i młodzieży. Standardy wsparcia psychologicznego w szkole. Empatyczna szkoła.
20Szkoła w Chmurze / Instytut Edukacji przez DoświadczenieKamilStachowiakkamil.stachowiak@szkolawchmurze.org693465495Jakość w edukacjiWicedyrektor w Szkole w Chmurze. Tematy: Prawa uczniowskie. Zdrowie psychiczne dzieci i młodzieży. Standardy wsparcia psychologicznego w szkole. Empatyczna szkoła. Resocjalizacja dzieci i młodzieży.
21Szkoła w Chmurze / Instytut Edukacji przez DoświadczenieDorotaDębosz-Zalewskadorota.debosz-zalewska@szkolawchmurze.org607 402 354Kompetencje XXI wiekuNauczycielka historii i WOSu. Doktorantka Uniwersytetu śląskiego i wykładowczyni Wyższej Szkoły Kształcenia Zawodowego we Wrocławiu. Tematy: Podstawa programowa. Awans zawodowy nauczycieli.
22Szkoła w Chmurze / Instytut Edukacji przez DoświadczenieAleksandraWowraAleksandra.Wowra@szkolawchmurze.org661 940 639Jakość w edukacjiPedagog, szkoleniowiec kadr pedagogicznych Tematy: Uczniowie ze specjalnymi potrzebami. Kształcenie nauczycieli.
23Szkoła w ChmurzeMartaMikołajczakmarta.mikolajczak@szkolawchmurze.org662418173Demokracja i wsparciePsycholog. Wykładowczyni Psychologii społecznej i psychologii władzy na Uniwersytecie SWPS w Warszawie. Tematy: Dobrostan i zdrowie psychiczne dzieci i młodzieży. Standardy wsparcia psychologicznego w szkole. Interwencja kryzysowa.
24
Społeczne Towarzystwo Oświatowe (STO)
dr Tomasz
Karolak
biuroprasowe@sto.org.pl
661470422
Jakość w edukacjiEdukacja matematyczna, kształcenie nauczycieli, zarządzanie szkołą niepubliczną
 Demokracja i wsparcieWspółpraca z rodzicami w szkole
25
Społeczne Towarzystwo Oświatowe (STO)
dr Anna
Okońska-Walkowicz
biuroprasowe@sto.org.pl
661470422
Jakość w edukacjipodstawy filozoficzne Systemu Edukacji Narodowej, zarządzanie jakością w edukacji, doradztwo zawodowe, kształcenie nauczycieli, doskonalenie zawodowe nauczycieli
Demokracja i wsparcieautonomia szkoły, autonomia dyrektora szkoły
Innewspółpraca szkół o różnych podmiotach prowadzących, upodmiotowienie samorządu jako organu prowadzącego szkołę
27
Społeczne Towarzystwo Oświatowe (STO)
Anita
Iskierka
biuroprasowe@sto.org.pl
661470422
Jakość w edukacjipodstawa programowa kształcenia ogólnego, ramowe plany nauczania, egzamin maturalny od 2024 r.,
 Demokracja i wsparcieautonomia dyrektora szkoły, doskonalenie nauczycieli
28
Społeczne Towarzystwo Oświatowe (STO)
Tomasz
Tatkowski
biuroprasowe@sto.org.pl661470422Jakość w edukacjizarządzanie szkołą niepubliczną, zmiany metod nauczania w szkole
  Demokracja i wsparciedobrostan uczniów i nauczycieli, relacje jako fundament dobrej edukacji
29
Społeczne Towarzystwo Oświatowe (STO)
Iwo
Wroński
biuroprasowe@sto.org.pl661470422Jakość w edukacjiProgram szkoły, project management w szkołach, metodyka nauczania przedmiotów matematyczno-przyrodniczych, nauczanie przez doświadczenie, interdyscyplinarne nauczanie blokowe, podstawa programowa z fizyki
  Demokracja i wsparcieDziałania interwencyjne i kryzysowe w szkole, współpraca z rodzicami
  Kompetencje XXI wiekupraca z uczniem metodą projektu, wychowanie przez wolontariat, wychowanie patriotyczne w praktyce, organizacja obozów edukacyjnych
30Stowarzyszenie Kongres Kobiet / Komitet Obrony DemokracjiIwonaJanickakontakt@iwonajanicka.pl785836613Organizacje społeczne w szkoleWspółpraca szkoły z organizacjami // Współpraca organizacji ze szkołą
31Stowarzyszenie Ekspedycja w głab kulturyGrzegorzMazurkiewiczgrzegorz@expedition.org.pl Kompetencje XXI wieku 
32Stowarzyszenie Umarłych StatutówŁukaszKorzeniowskil.korzeniowski@umarlestatuty.pl Prawo oświatowePrawo oświatowe, prawa uczniowskie
33Stowarzyszenie Umarłych StatutówMateuszMuszyńskim.muszynski@umarlestatuty.pl Prawo oświatowePrawo oświatowe, prawa uczniowskie
34Stowarzyszenie Umarłych StatutówBłażejWodyńskib.wodynski@umarlestatuty.pl Prawo oświatowePrawo oświatowe, prawa uczniowskie
35Grupa ZagranicaElżbietaOlczakelzbieta.olczak@zagranica.org.pl606671486Kompetencje XXI wiekuEdukacja globalna jako element współpracy rozwojowej
36Fundacja EduTank/ Edison SchoolAgnieszkaOlszewskaagnieszka.olszewska@szkola-edison.pl505975174Kompetencje XXI wiekuSzkoła – jako miejsce., w którego centrum znajduje sie Uczeń. Ucząca samodzielnego i krytycznego myślenia i rozwiązywania problemów. Korzystjąca z platform i narzędzi, zmieniającym naukę w interdyscyplinarne grupowe działanie. Edukacja STEAM-owa. Edukacja hybrydowa.
40
Stowarzyszenie Kongres Kobiet / Komitet Obrony Demokracji
Iwona
Janicka
kontakt@iwonajanicka.pl
785836613
Demokracja i wsparciePolityka edukacyjna w samorządzie // Rola Rady Rodziców w szkole // Szkolny program profilaktyczno-wychowawczy
InneRzecznictwo
InneOd pomysłu do projektu – zajęcia dla różnych grup odbiorców (adekwatne formy i realizacji zajęć zarówno dla grupy młodzieży, jak i kadry szkolnej)
InneZapisy w Krajowym Planem Odbudowy i Zwiększania Odporności // Polityka Spójności na lata 2021-2027, w szczególności Program Fundusze Europejskie dla Rozwoju Społecznego na l. 2021-2027
InneKarta Praw Podstawowych UE jako warunek korzystania z funduszy europejskich a sytuacja w szkole
41Fundacja EduTank/ Edison SchoolAgnieszkaOlszewskaagnieszka.olszewska@szkola-edison.pl505975174Jakość w edukacjiProgramy szkoły uwzględniające globalne trendy w eduakcji. Model nauczania STEAM i Challenge Based Learning. Interdyscypilnarność i eduakcja społeczna. AI i VR w edukacji
42Krajowe Forum Oświaty NiepublicznejMagdalenaWontekmagwon@op.pl694462060Kompetencje XXI wieku/Prawo oświatowedobre praktyki, dzielenie się wzorcami ze szkoł niepublicznych
zmiany w prawie oświatowym w zakresie szkół niepublicznych
43Feundacja Edumind Uważność w EdukacjiEwaOrłowskae.orlowska@fundacjaedumind.pl692975616Kompetencje XXI wieku Jakość w edukacjiMindfulness (uważność) i dobrostan w szkole (uczniowie, nauczyciele, rodzice)/ Szkoła jako centrum rozwoju człowieka – innowacje/Uważność jako kompetencja XXI wieku
44Stowarzyszenie Umarłych StatutówDanielSjargid.sjargi@umarlestatuty.pl518107526Prawo oświatoweprawa uczniowskie, samorządy uczniowskie, rady rodziców, wolontariat w szkole i poza nią, opłaty dodatkowe w szkołach publicznych
45SOS dla EdukacjiMonikaAuch-Szkodamonika.auch-szkoda@sosdlaedukacji.pl505173312InnePartycypacyjna zmiana systemu edukacji, relacja z organizacjami społecznymi.
46
Ruch Społeczny Obywatele dla Edukacji
Zofia
Grudzińska
zgruda57@gmail.com
603332873
Demokracja i wsparciedemokratyzacja funkcjonowania szkoły (współpartycypacja uczniowska i rodzicielska). Społeczne organy szkoły.
Jakość w edukacjiautonomia ucznia (procesy edukacyjne, projekty, system oceniania)
Prawo oświatoweOgraniczenie mechanizmów partyjnej decyzyjności w system edukacji (stworzenie KEN, Podstawa Programowa nie poprzez rozporządzenie, praca organizacji społecznych w szkołach)
47Polskie Stowarzyszenie im. Janusza KorczakaBarbara JaninaSochalbarbara.sochal@poczta.onet.pl603671927Prawo oświatoweOchrona praw dziecka, edukcja pozaszkolna
48Fundacja SOKIgaPietrusińskaiga@sokfoundation.org.pl790271921Jakość w edukacjiUważność, redukcja stresu, mechanizmy samoopieki, profilaktyka wypalenia zawodowego wśród nauczycieli, komunikacja międzykulturowa, praca z osobami z doświadczeniem traumy wojennej, interwencja kryzysowa, rezyliencja, dbanie o dobrostan szkoły jako społeczności
49Fundacja SOKKamilaDembińskakamila@sokfoundation.org.pl606128024Jakość w edukacjiNauczanie języka polskiego jako obcego, szkolenie nauczycieli i lektorów jpjo, kompetencje nauczycieli wobec pracy w szkole wielokulturowej, doskonalenie nauczycieli
50Fundacja SOKKatiaRoman-Trzaskakatia@sokfoundation.org.pl501093691Jakość w edukacjiUsamodzielnianie dzieci i młodzieży w tym przebywających w pieczy zastępczej. Podwyższanie kwalifikacji nauczycieli w jpjo i rezyliencji. Przeciwdziałanie wypaleniu zawodowemu. Warsztaty usamodzielniające i podwyższające poczucie własnej wartości dzieci i młodzieży.
51Fundacja Szkoła z Klasą i SOS dla EdukacjiAlicjaPacewiczalicja.pacewicz@gmail.com507189974Jakość w edukacjiUspołecznienie polityki edulacyjnej na wszystkich szczeblach. Zmiany systemowe, w tym nowe podstawy programowe zbudowane na calościowych kompetencjach i realistycznych celach edukacyjnych. Kompetencje przyszłości, w tym praca zespołowa i krytyczne myslenie na co dzień Odpartyjnienie i odbiurokratyzowanie systemu nadzoru, z przeniesieniem akcentu z kontroli na wsparcie. Szkoła demokracji i edukacja obywatelska.
52Fundacja OFF schoolIdaRogalskaida@offschool.edu.pl737665988Kompetencje XXI wiekuEdukacja cyfrowa: sztuczna inteligencja na styku z edukacją, procesy wewnątrz organizacji, transformacja technologiczna organizacji pozarządowych
53Fundacja OFF schoolWiktoriaNowakwiktoria@offschool.edu.pl728 371 886‬Organizacje społeczne w szkoleEdukacja na rzecz włączania młodych osób w procesy decyzyjne, edukacja obywatelska, procesy pro-społeczne i kampanie profrekwencyjne
54Centrum Edukacji ObywatelskiejJędrzejWitkowskijedrzej.witkowski@ceo.org.pl601 661 991Kompetencje XXI wiekukompetencje przyszłości, podstawa programowa, edukacja obywatelska, doskonalenie nauczycieli
55Fundacja Civis PolonusOlgaNapiontekolga.napiontek@civispolonus.org.pl505002964Demokracja i wsparcieedukacja obywatelska, samorządność uczniowska, włączanie rodziców i uczniów w procesy zarządzania szkołami; demokratyzacja szkoły
56Fundacja Civis PolonusPiotrSienkiewiczpiotr.sienkiewicz@civispolonus.org.pl Demokracja i wsparcieedukacja obywatelska, samorządność uczniowska, włączanie rodziców i uczniów w procesy zarządzania szkołami; demokratyzacja szkoły
57Centrum Edukacji ObywatelskiejSylwiaŻmijewska-Kwiręgsylwia.zmijewska-kwireg@ceo.org.pl693 444 405Jakość w edukacjiocenianie, prace domowe, metody nauczania, współpraca nauczycieli, przywództwo edukacyjne
58Szkoła Edukacji PAFW i UWMagdalenaRadwan-Röhrenschefm.radwan@szkolaedukacji.pl502109967Jakość w edukacjikształcenie nauczycieli, evidence-based policy, badania edukacyjne
59Fundacja GeremkaMagdalenaWitwickamagdalena.witwicka@geremek.pl608402333Kompetencje XXI wiekuedukacja z przeciwdziałania dezinformacji, krytycznego myslenia, edukacja europejska, edukacja historyczna, edukacja antydyskryminacyjna
60Wolna szkoła/Przestrzeń dla edukacjiIgaKAzimierczykiga.kazimierczyk@gmail,com504179331Jakość w edukacjizmiany w programie programowej, badania dla edukacji, konsultacje zmian prawa, wsparcie nauczycieli
61Szkoła Edukacji PAFW i UWKingaBiałekk.bialek@szkolaedukacji.pl606221533Kompetencje XXI wiekukształcenie nauczycieli, system egzaminacyjny, podstawa programowa jęz. polskiego, ocenianie
62Centrum Edukacji ObywatelskiejElżbietaKrawczykelzbieta.krawczyk@ceo.org.pl501063409Jakość w edukacjiedukacja globalna, edukacja klimatyczna, edukacja ekologiczna, edukacja obywatelska, edukacja antydyskryminacyjna
63Szkoła Edukacji PAFW i UWMagdalenaSwat-Pawlickam.swat@szkolaedukacji.pl781295092Kompetencje XXI wiekukształcenie nauczycieli, metody nauczania, przywództwo edukacyjne, ocenianie
64Centrum Edukacji ObywatelskiejKatarzynaGrubekkatarzyna.grubek@ceo.org.pl505771380Jakość w edukacjiedukacja kulturowa, edukacja historyczna, edukacja czytelnicza, edukacja medialna, wsparcie wychowawców, kompetencje społeczno-emocjonalne, edukacja włączająca
65
Centrum Edukacji Obywatelskiej
Michał
Tragarz
michal.tragarz@ceo.org.pl
694434336
Demokracja i wsparcieedukacja obywatelska, metody partycypacji w szkole, samorządność uczniowska, edukacja wyborcza, demokratyzacja szkoły,
Inneaktywizacja i wsparcie młodych liderek i liderów, projekty społeczne młodzieżowe, warsztaty rozwijające kompetencje społeczne
66Stowarzyszenie dOPAmina labAnnaDębońdopaminalaab@gmail.com, ankadmn@gmail.com504820333demokracja i wsparcie, jakość w edukacjiedukacja obywatelska i prawna, edukacja klimatyczna, współpraca ze szkołami (wsparcie w zmianie (statut, dydaktyka, dobre praktyki), komunikacja, praworządność, prawa dzieci, pedagogika przygody i outdoor, arteterapia -warsztaty dla rodziców i kadr, budowanie i wspieranie szkolnej kultury dobrostanu, przestrzeń w edukacji, partycypacja uczniów, edukacja obywatelska
67Szkoła w ChmurzePatrycjaMikołajczykpatrycja.mikolajczyk@szkolawchmurze.org609261515Prawo oświatowerówność praw w edukacji, finansowanie oświaty, kontrole w placówkach oświatowych
68Szkoła w ChmurzeMartaCieślamarta.ciesla@szkolawchmurze.org602459498Współpraca szkół z samorządamiSocjolog. Badaczka. Tematy: współpraca szkół z samorządami
69Szkoła w ChmurzeMichalinaKrzywańskami.krzywanska@gmail.com731666916Demokracja i wsparcieUczennica 4 LO. Działa społeczenie i wolontariacko. Temat: Prawa uczniowskie, wsparcie uczniów
70Szkoła w ChmurzeJakubBrągielj.bragiel@gmail.com508780476Demokracja i wsparcieDziała społeczenie. Rodzic ucznia 3 klasy SP na edukacji domowej oraz uczennicy technikum. Tematy: współpraca rodziców ze szkołami, relacje w społeczności szkolnej, zdrowie psychiczne uczniów, wsparcie uczniów i rodziców, programy społeczne i kulturowe, podstawa programowa
71Fundacja Szkoła z KlasąAgataŁuczyńskaagata.luczynska@szkolazklasa.org.pl608094369kompetencje XXI wieku, jakość w edukacjikompetencje cyfrowego obywatelstwa (przeciwdziałanie dezinformacji, krytyczne myślenie, edukacja medialna), wzmacnianie odporności psychicznej, edukacja wielokulturowa, doskonalenie nauczycieli, edukacja włączająca
72Alliance4EuropeMaiaMazurkiewiczmaia.mazurkiewicz@alliance4europe.eu692752795innekrytyczne myślenie, edukacja medialna, tematy związane ze zwalczaniem i chronieniem się przed dezinfromacją. Rozwój kompetencji obywatelskich, wpływ dezinfromacji na zmiany postaw obywateli. Praca z emocjami i Edukacja emocjonalna
73
Fundacja Pole Dialogu, Ogólnopolska Federacja Organizacji Pozarządowych
Mateusz
Wojcieszak
m.wojcieszak@poledialogu.org.pl
793638701
Demokracja i wsparcierozwój demokracji w szkole; narzędzia partycypacji w szkole; samorząd uczniowski; włączające rady rodziców; rady szkoły; szkolny budżet obywatelski; wybory do władz samorządu uczniowskiego; narady szkolne
Organizacje społeczne w szkolelegalne podstawy udziały ngo w życiu szkoły; wartość współpracy szkół i ngo; lokalne partnerstwa;
Skip to content